REKLAMA
Znaleziono 85 wyników
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]
Centrum handlowe Fort Wola jest pierwszym obiektem w Polsce, który został wyłączony z użytkowania aż na blisko 6 lat. Trwające ponad pół roku prace budowlane pozwoliły stworzyć większą przestrzeń dla sklepów i usług. Nowy Fort Wola to dwupoziomowe centrum handlowe, w którego wnętrzach przewidziano miejsce dla 72 sklepów oraz lokali usługowych. Parking zewnętrzny i wewnętrzny zapewnia niemal 900 stanowisk do parkowania. Nowy Fort Wola to projekt przebudowy zakładający przekształcenie istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów. Otwarcie centrum handlowego zaplanowano na czwartek, 16 lutego 2023 roku.
Raport za I kwartał 2024 r.: Inwestorzy nadal celują w parki handlowe artykuł
Pokaż artykuł
Raport za I kwartał 2024 r.: Inwestorzy nadal celują w parki handlowe
BNP Paribas Real Estate Poland przygotował raport „Rynek nowoczesnego handlu w Polsce”, w którym poddaje analizie rynek handlowy za I kwartał 2024 roku. Nadal najpopularniejszym oddawanym i budowanym formatem są parki handlowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem inwestorów. Na polskim rynku handlowym pojawiają się kolejne debiuty, a także rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję.
Retail park w Lipnikuinwestycja
Pokaż inwestycję
Retail park w Lipniku
Stargardzka
Magazyny i handel wciąż dają zarobić w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Magazyny i handel wciąż dają zarobić w Polsce
Ostatnie lata znacząco zmieniły krajobraz rynku nieruchomości w Polsce. Globalne zmiany wywarły duży wpływ na wszystkie jego sektory. Ich dalszy rozwój zdeterminowany jest przez różne czynniki związane z ewolucją gospodarki w skali makro i mikro.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
REKLAMA